Sang Hamba: Kembali

Sang Hamba

Peringatan Buat Diriku yang Lupa

Monday, February 06, 2006

Kembali

Ermm, dah berkurun aku tak jamah blog ni. Honestly sebelum ni aku sibuk dengan benda lain, Ada yang bermanfaat dan ada yang tak bermanfaat (apa aku cakap ni??). Anyway suddenly after reading some of the blogs written by our brothers and sisters here, i guess i could also share something yang boleh bagi manfaat bersama insyaAllah. Tahniah kepada brothers and sisters yang telah share benda2 yang baik dalam blog mereka.

Ermm, Aku ni bukannya baik sangat, tapi baik tak baik pun nanti bila sampai dihadapan Allah nanti kena soal gak kan? hehe so oleh itu baik aku 'share'kan ape yang patut di'share'kan sebelum aku di'share'kan oleh Allah. Ermm betul ke ni?

Ermm, oleh kerana ni hanya pembukaan saja, aku kena chow dulu. satgi datang balik.

Wassalam

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
FRAMEBORDER=0 BORDER=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 VSPACE=0 HSPACE=0 SCROLLING=NO>