Sang Hamba: Errmm Mencuba benda baru

Sang Hamba

Peringatan Buat Diriku yang Lupa

Thursday, April 13, 2006

Errmm Mencuba benda baru

Dalam sehari dua ni aku dok pikir2, nak cari jalan camner nak keje dari rumah.
So i've grabbed few things yang aku nampak ntah kat mana2 saja and nak cubalah. Mudah-mudahan Allah restui usaha aku ni.

So aku nak kongsi ngan korang jugakla, kalau ada masa terbaki seminit dua bolehla cuba go through link dibawah ni


Carik-rezeki-Allah

link ni citer pasal buat duit dari rumah yg telah dibuktikan berjaya tanpa unsur-unsur MLM. piramid dan lain2. bermodalkan RM50, you can start right-away. Aku pun baru nak cuba cara ni, so kalau korang nak belajar sama2 lagi ngam hehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
FRAMEBORDER=0 BORDER=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 VSPACE=0 HSPACE=0 SCROLLING=NO>