Sang Hamba: Jenguk-jenguk blog sendiri

Sang Hamba

Peringatan Buat Diriku yang Lupa

Tuesday, August 28, 2007

Jenguk-jenguk blog sendiri

Assalamualaikum WTH

lol rasanya dah begitu lama saya tak menjenguk ke sini. Entah masih ada orang yang menjenguk blog saya lagi ataupun tidak. Kalau ada boleh la tinggalkan komen, barulah saya tahu masih ada yang ambil tahu.

Macam-macam benda dah berlaku dalam setahun ni. Kebelakangan ni agak sibuk dengan urusan keluarga (since our maid dah quit hehe) berbanding urusan di pejabat. Balik rumah jer pasti ada saja kerja yang menunggu. Alhamdulillah Allah mudahkan InsyaAllah.

Oklah, InsyaAllah saya sambung lagi blog ni. But like you guys know, nothing much that i can promise. Mudah-mudahan Allah mudahkan.

Wassalam

3 Comments:

  • At 1:09 AM, Blogger HazuraHamzah said…

    hi salam kenai2...

     
  • At 7:26 PM, Blogger Orkid Galistan said…

    ehemm....write sumting Ahmad...i'm still reading..n think Yam also..hihihi

     
  • At 12:06 AM, Blogger Unknown said…

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

     

Post a Comment

<< Home

 
FRAMEBORDER=0 BORDER=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 VSPACE=0 HSPACE=0 SCROLLING=NO>